Sunday, July 29, 2012

Seminar Cinta Wanita dan Iftar Amal 12 Ogos


KUALA LUMPUR: Maahad Tahfiz Anak Yatim Darul Fuqaha akan menganjurkan Seminar Cinta Wanita dan Majlis Iftar Amal pada 12 Ogos ini di Hotel Palm Garden, Putrajaya.
Pengerusi maahad, Dr. Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, program itu dirancang dengan tujuan mengumpul dana untuk pengurusan Maahad Tahfiz Anak Yatim Darul Fuqaha.

Ini, katanya kerana pengurusan bulanan maahad menjangkau RM25,000 sebulan dengan mengharapkan sumbangan masyarakat dan juga badan-badan korporat.

Menurutnya, program yang bermula jam 9.00 pagi hingga 10 malam itu mensasarkan peserta dari kalangan remaja wanita, wanita bujang, isteri serta suami isteri.


Katanya lagi, pembentang terdiri daripada pendakwah, selebriti dan artis seperti Dr. Mohd Shauqi Othman, Ustaz Ahmad Husni Abd Rahman, Mohd Izhar Ariff Mohd Kashim, Syed Mohd Norhisyam Tuan Padang,  Bob Lokman, Hairie Othman, Norhayati A. Malek (pengasas RD Beauty), Ustazah Norhafizah Musa, Abby Abadi, Aishah, DJ radio Ikim, Nik Hasnah Ismail selaku moderator serta Kumpulan Nasyid Saujana.

Beliau berkata, maklumat lengkap boleh diperolehi menerusi pegawai maahd, Hasliza di talian 013-3831236 dan 013-7722820.

No comments: