Thursday, September 20, 2012

Futsal Harakah: Cabutan undi 22 September


KUALA LUMPUR: Proses cabutan undi bagi Kejohanan Futsal Piala Tok Guru sempena 25 Tahun Harakah akan diadakan pada jam 9 malam, 22 September ini bertempat di Ferro Futsal Center Subang Jaya.

Cabutan undi tersebut bagi menentukan kedudukan setiap pasukan dalam kumpulan yang disediakan.

Sehubungan itu setiap wakil pasukan yang sudah mendaftar diminta hadir pada malam tersebut untuk membuat undian.

Kejohanan Futsal Piala Tok Guru sempena 25 Tahun Harakah akan berlangsung pada 23 September ini di di Ferro Futsal Center Subang Jaya.

Perasmian pembukaan akan disempurnakan Exco Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Abdul Fattah Mahmood manakala majlis penutup pula akan disempurnakan Exco Kerajaan Negeri Selangor Dr Yunus Hairi.

Kejohanan ini menawarkan hadiah wang tunai masing-masing RM3,000 kepada johan, RM2,000 naib johan dan RM1,500 untuk tempat ketiga beserta medal dan piala.

Menurut Pengarah Program, Mohd Rashidi Hassan, sehingga kini sudah 82 pasukan telah mengesahkan penyertaan.

"Setakat ini kita menerima penyertaan yang sangat menggalakkan dan persediaan untuk kejohanan itu sudah di peringkat akhir.

"Kita mengharapkan kejohanan kali ini berjalan lancar," katanya kepada Harakahdaily.

Beliau turut memberitahu, tarikh tutup penyertaan dilanjutkan sehingga jam 12 tengahari esok dan mana-mana pasukan yang sudah mendaftar secara online dan belum membuat bayaran, boleh menjelaskannya sebelum waktu tersebut.

Yuran penyertaan adalah RM150 untuk setiap pasukan dan boleh mendaftar secara online di http://myharakah.net atau menghubungi terus unit pendaftaran, En Fauzi 012 686 9236 atau En Faisal 016 689 4322.

No comments: